european league of legends team & community


    Suggestions

    Share
    avatar
    Moş Crăciun

    Posts : 214
    Join date : 2011-04-13
    Age : 24
    Location : Craiova, Romania

    Suggestions

    Post  Moş Crăciun on Thu 14 Apr 2011 - 4:50

    As LegenDK said, we need suggestion's topic. So here it is!

    Btw, our "Minions" can't read our intern zone. Use ur magical powers and transform Dumy an co. in Champions^^
    avatar
    Searide
    Admin

    Posts : 319
    Join date : 2011-04-12
    Age : 30
    Location : Sweden (Växjö)

    Re: Suggestions

    Post  Searide on Thu 14 Apr 2011 - 5:56

    Done. What do we feel about a chatbox?

    LegenDK

    Posts : 26
    Join date : 2011-04-13

    Re: Suggestions

    Post  LegenDK on Thu 14 Apr 2011 - 6:04

    Register to ESL? if you don't know what it is it's a site for tournaments and to make clans =D
    btw make me a champion?;3
    avatar
    HighD

    Posts : 421
    Join date : 2011-04-13
    Location : Germany (Berlin)

    Re: Suggestions

    Post  HighD on Sun 5 Jun 2011 - 22:06

    Is there any way to change limit of letters for the post title? I needed hours to send the Malphite thread cuz I needed 2 more letters! (Malphite 8 letters, 10 are needed xD)
    avatar
    KirchenMaus

    Posts : 157
    Join date : 2011-04-13
    Age : 22
    Location : always behiiiind uuu è__é ~

    Re: Suggestions

    Post  KirchenMaus on Mon 6 Jun 2011 - 3:41

    HighD wrote:Is there any way to change limit of letters for the post title? I needed hours to send the Malphite thread cuz I needed 2 more letters! (Malphite 8 letters, 10 are needed xD)

    i think it also works when u add some blanks ;o
    avatar
    HighD

    Posts : 421
    Join date : 2011-04-13
    Location : Germany (Berlin)

    Re: Suggestions

    Post  HighD on Wed 22 Jun 2011 - 23:04

    Can we add IRC inside the forum/portal? Or at least a way to connect? If not maybe a chatbox would be ok.


    _________________


    ^

    avatar
    KirchenMaus

    Posts : 157
    Join date : 2011-04-13
    Age : 22
    Location : always behiiiind uuu è__é ~

    Re: Suggestions

    Post  KirchenMaus on Sat 16 Jul 2011 - 0:01

    y, tho no ones rly usin irc atm.

    btw someone once requested an item database, so r we ever gonna do that?
    an how about a replay area, im sure some of you record their games (if not, do it!) an i think itll be fun to watch those replays as well as a good way to improve general gameplay or jus some tecniques with certain champs.
    avatar
    Moş Crăciun

    Posts : 214
    Join date : 2011-04-13
    Age : 24
    Location : Craiova, Romania

    Re: Suggestions

    Post  Moş Crăciun on Sat 16 Jul 2011 - 3:18

    Wow..nice program LoL Replay!

    Only a question. How can I do to upload one of my movies here? :D

    pantalonesco

    Posts : 180
    Join date : 2011-04-14
    Age : 23
    Location : Moaña(España)

    Re: Suggestions

    Post  pantalonesco on Sat 16 Jul 2011 - 5:11

    like this raoul: http://www.gigasize.com/get/s7h7rjksgfd anivia game ,,, panta+anivia=win.
    avatar
    Moş Crăciun

    Posts : 214
    Join date : 2011-04-13
    Age : 24
    Location : Craiova, Romania

    Re: Suggestions

    Post  Moş Crăciun on Sat 16 Jul 2011 - 8:54

    Mmm..I expected something like youtube or so but nvm.

    Thanks for the info, Panta! Sona Game...Raoul+Sona=Ranked 1500 ELO match win. http://www.gigasize.com/get/448qlkvfgkd

    (It's kinda hard to stay and download etc, would be nice if someone finds an easier solution)

    Sponsored content

    Re: Suggestions

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sat 18 Aug 2018 - 9:25